pa vag mot nya aventyr

Nu sitter vi har och vantar pa att nan ska hamta upp oss och sedan ta oss till piren, darefter blir de speadboat i 3 timmar till Koh Lipe och forhoppningsvis ar redan Caroline och Natalie dar da om inget har kronglat. :) Dagarna har pa Koh Lanta har varit riktigt lugna och skona, bara njutit och igar lag vi i vara solstolar mellan 11-18. Sag solnedgangen vara pa vag ner frafor oss, underbart!

Mina mirkaelpillar funkade super ocksa, svullnaden ar nastan helt nere pa ogat nu och jag kan titta utan att behova anstranga mig for att kunna se natt. De ar skont det!

Elin har precis kommit pa att om man spanner at midje remmen pa ryggsacken slipper man fa all vikt bara pa axlarna, hahahah! Ja hon e rolig nu, hon kan bara sin rygga flera mil nu sager hon. ;D

Nu kommer bussen sa maste kila.

Puss&Kram
Linda

(fasterfiffi- jag saknar er oxa massor, langtar tills jag far en san dar kram som bara du kan ge! Rolig att du laser hoglasning ;p puss pa er alla pa lingongatan! )

Kommentarer
Postat av: Kusin Albin

Hoppas du har jätte kul. Jag tror du kommer att vara jätte brun när du kommer hem. Jag längtar efter dig och önskar att du vore på dagis!!!

Kram från Albin.

2011-01-17 @ 17:21:02
Postat av: Janna Bålsta

Hejhej! Jag läser er blogg och har lite jag undrar :) Jag och två vänner ska också till thailand snart, åker den 1 feb. Men jag undrar vad ni har för dagsbudget, hur mycket äter ni för per dag och vad kostar boende där nere? Börjar bli lite nervös över om vår budget verkligen räcker :P.

Jätte kul att läsa om er resa! Hoppas ni har det super bra! KRAM

2011-01-17 @ 19:23:40
Postat av: mamma

Jag blir så avensjuk på att du får uppleva Koh Lipe igen, mitt absoluta favoritställe. Att sitta på standen på kvällen och äta mat är helt underbart, njut. Älskar dig kram

2011-01-18 @ 14:03:55
Postat av: Anonym

Jag blir så avensjuk på att du får uppleva Koh Lipe igen, mitt absoluta favoritställe. Att sitta på standen på kvällen och äta mat är helt underbart, njut. Älskar dig kram

2011-01-18 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0