lugnet har kommit.

Precis sa ar det, har pa Koh Lanta har de tyst och lugnt och knappt na liv pa stranden vi bor. Snacka om att komma till ett stalle dar man kan slappna av. nar man ligger pa stranden ser man knappt en kotte som badar om man jamfor med phiphi. Koh Lanta ar rena motatsen mot Phiphi.

Vi bor nu pa ett mysig litet hotell med AC pa rummet, sa himla skont och pool har vi oxa det e lyx pa hog niva.
Kom hit igar vid 1, la oss pa ett par solstolar med poolen 1 menter bakom oss och stranden 2 meter framfor oss, sa skont. lag och njot fram till 5. aldrig legat sa lange pa stranden sen vi kom hit. Pa kvallen tvingade jag elin att folja med pa Thai massage, hon har fatt massage en gang tidigare sa hon va valdigt narvos, jatte kul tyckte jag;)
"men vada, ska hon ga pa min rygg, orkar jag de" sa elin. Da tankte jag, orkar man bara din overfulla och tunga ryggsack orkar du nog den dar lilla thaitanten. haha;)

Ikvall ska vi aka in till Saladam och kolla hur livet ar dar, lite mer liv an har hoppas jag:)

Pussokram
Linda

Skulle vara kul om ni kunde skriva era namn under kommentarer sa jag gick veta vilka som laser;D (nyfiken i en strut)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag läser! :D

2011-01-14 @ 19:37:32
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se
Postat av: Mormor

Så roligt att få läsa om hur ni har det. Låter så härligt/Många kramar

2011-01-14 @ 19:59:24
Postat av: Pappa

Uppehåll från alkohol låter som en bra idé.

Härligt att ni har det så bra.

Snygga piller.

Alla hälsar inkl. Farmor, Sandra och Tobbe.

/Pappsen

2011-01-15 @ 12:10:32
Postat av: emma

jag läser :)

2011-01-16 @ 12:14:20
URL: http://blaackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0