en chock..

Vaknade i marse och kollade mig i spegeln och mottes av en chock. Mitt ena oga var lika stort som en  pingisboll, hela ogonlocket svullet och sag knappt nanting. sa nar vi vaknat och atit frukost var det dags att leta reda pa en doktor, kom till doktor sarin efter att ha suttit i ett vantrum i over en timme, suck! Fick massa hokuspockus medecin i sma pasar. lite laskig tycker jag, grona och oranga. ;p Sen kom nasta problem tankte vi, hur fan ska vi ta oss hem vi var ganska ode. men dar kommer varan snalla tuktuk forare han hade stallt sig i skuggan och vantat pa oss, dagen hjalte. ;D

Resten av dagen har jag fatt legat i skuggan med solbrillorna pa, far inte vistas i solen eller dricka alkohol. sa jag sitter under min korkek och laser en bok, ganska trist eftermiddag faktiskt och dom kommanda dagarna kommre nog va lika trista dom.

Ikvall ska jag satta pa mig solbrillorna och sen ska vi aka in till saladam och kolla runt, men idag ska jag inte gora av med lika mycket pengar som igar hade jag tankt. Blev en shopping runda igar, en klanning, ett par solbrillor, en bikini och en klanning till lillan. (men sang precis en bild pa henne och javlar vad hon har vaxt, tror fan den kommer vara for liten) Alskar att pruta har nere med angrar det dock sen nar man ska packa ryggsacken och bara den till nasta stalle. Men har nu bestamt mig att de inte ska bli nan mer shopping foran i Bangkok och MBK;D

Nej nu har det slutat regna sa ska passa pa att springa till rummet nu.

Puss&Kram
Linda



Kommentarer
Postat av: Faster Fiffi

Jag läser hela tiden och oftast högt för resten av familjen. Men oj vad vi saknar dig här hemma men vi ses ju igen. Njut av resan.

2011-01-16 @ 15:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0