Elin och Linda i Asien...

..., Ja det ar sa det ser ut nu (tyvarr) om man sanger sa.

Har snart varit pa PhiPhi i 2 veckor, bara alskar detta stalle,dock inte alla dumma cyklister som plingar hela tiden. Over nyar bodde vi uppe i begen (kandes det som,) tillbringade nagra dagar tillsammans med Kamillas familj, jatte trevligt;)
Jag och elin hade besok pa rummet nar vi bodde dar oxa, vara forsta besokare. 2 sniglar, 2 kackerlackor och en tusenfoting som lang i min sang. inte ett dugg mysig om ja sager sa:)

Efter 3 dagar i begrgen flyttade vi ner till Sacha's Guest House, ett super mysigt stalle med Balkong och allt, lyx!
Har under dagarna har tagit Dykarcertifikat. Och det var bland det roligaste och haftigaste jag gjort, hade en super bra instruktor alex, som hjalte mig att fixa att jag fick all undervisning och sa pa svenska. sa under 3 dagar var jag inte sa rolig att umgas med pa kvallarna, pluggade konstant till slutprovet. och som tur klarade jag det och aven alla ovningar vi hade i vattnet. Gjorde 4 dyk pa 2 dagar och man markte att man blev "battre och battre" efter varje dyk. Men att se livet under vattnet ar rikigt haftigt, natt jag verkligen rekomenderar, DYK! :D

Imarn aker jag och Elin vidare till Koh Lanta, dar ska vi vara till mandag da vi aker vidare till Koh Lipe for att traffat Caroline och Nathalie;D

Pussokram
Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0