Koh Tao

Koh Tao, en super harlig o. Gillar den som fan, resan hit i mandags gick jatte bra. Dock sjukt mycket folk eftersom alla akte efter fullmoon. Knappt att man fick plats pa baten. Nar vi kom fram till varat hotell Asia Diving Resort motte vi Jannie och Jessica vad poolen. Blev ett hopp i poolen, skont att svalka sig efter att ha bart den dar ryggsacken, svittung ar min nu ocksa eftersom den har gatt sonder. Tur att de inte ar manga ganger till man ska bara den.

Kvallarna och dagarna ar lika som pa alla stallen, strandhang och pa kvallarna hitils har vi suttit pa en bar som heter Ben's, sitta pa stranden och lyssna pa livemusik, gissa om jag njuter sa mycket jag bara kan nu det sista dagarna. Bara 1 soldag kvar for mig eftersom jag ska dyka imarn;D Gud va jag langtar och hoppas pa bra vade. De senaste dagarna har vi inte haft na bra vader, eller varmt ar det ju men massor av moln, trakigt om de ar det dom sista 2 dagarna som vi kan ligga pa stranden men men, 3 manaders sol kanske racker;)

Pa lordagar tar jag och min kare elin kvallsbaten och nattbussen tillbaka till Bangkok;D

Puss&kram
Linda


lite folk som ska pa baten;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0