Koh pangang

Livet pa koh pangang e super, har traffat 4 jatte harliga svenskar som vi hanger med hela tiden, Lucas, Marcus, Jessica och Jannie. De sjuka ar att jag och jannie traffades for ca 12 ar sen i turkiet och har brevvaxlat med varandra en gang i tiden. Men hur jag kom pa det ar konstigt. Vi hoppade in i samma taxi som dom da vi skulle in till Haad Rin. Vi presenterar oss for varandra och da hon sager sitt namn ar det som om en blixt slar ner i huvudet pa mig. Fragar vad hon heter i efternamn och blir da mer saker. Berattar att jag kanner igen henne och att jag tror vi brevvaxlat for manga ar sen. Hon sager att hon da kanner igen kombenationen Linda och Enkoping. For att vara saker pa saken ber jag sara att leta upp min gamla dagbok dar jag visste att jag hade adressen stod, och ja visst var det ratt. Ganska haftigt tycker jag och otroligt att jag kande igen namnet och hennes ansikte ;p

Tiden hitils har pa koh pangang har varit jatte bra, har varit inne i HaadRin 2 kvallar, gamnacken har lyckats hitta fram en kvall;p Vi har kort poolhang, biljard, kortspel och massa galna grejer. Ikvall ar det Fullmoon Party som galler. Hela varat gang + Jessicas bror och hans vanner kommer over fran Koh Tao, tankte kora lite forfest pa hotellet for att sedan ta en taxi till stranden. Kommer nog bli galet, man har ju satt pa tv hur festerna dar brukar ga till och hur mycket folk det kommer vara. Sa de galler att halla ihop ikvall, har man tappat bort varandra en gang ar de nog omojligt att hitta varandra igen. Men vi hoppas pa en lyckad kvall och att inga konstigheter hander. Nej nu rinner svetten sa da betyder det att de e dags att hoppa i poolen och svalka sig. :)

Puss&kram
 Linda

Kommentarer
Postat av: Farsan

Sounds good. Här är allt som vanligt, snö upp till arslet och -19. Skööööönt

2011-02-19 @ 09:57:23
Postat av: My Östergren

Vad rolig dina poster är! kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! :p Ha en kul dag (:

2011-02-23 @ 13:51:23
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0