Fullmoon party

Ja igar var det fullmoon, en roligt grej att ha upplevt med valdigt overskattat tycker jag. Var sa sjukt mycket folk och ackligt mycket fylla osv. Visst vi hade jatte roligt men nu har jag gjort det en gang och kommer nog aldrig mer gora det igen, men iaf. Varan dag var jatte roligt, korde poolhang och sen blev det dusch och promenad in till thongsala for att inforskaffa dricka och det sista infor kvallen. Sen blev de langbord pa hotellets resturang.Korde pa kladning och molning pa varan balkong. Alla med Sverige flaggor och lite annat smatt och gott. Akte in till HaadRin vid 12 efter att brakat med hotellet eftersom dom hade bokattaxi till oss och fatt betalt men den dar taxin, den kom aldrig. Sa efter mycket om och men fick vi tillbaka pengarna och ga ut och leta en egen taxi. Val framme i HaadRin och Fullmoon stranden mottes vi av en chock. Visst visste vi att de skulle va sjukt mycket folk men de var nog mer an vi anat iaf. Har nu i efterhand fatt hora att det inte var sa jatte mycket folk som de brukar. Men de var val tur det. Vi kopte varsina Buckets och gick runt sa mycket vi kunde. Blev lite dans och trevligheter.  Tog en taxi hem vid 5, da hade de borjat sina ratt rialt pa stranden. Hemma somnade vi alla valdigt skont, har fatt tva inneboende hos oss, Jannie och Jessica sover hos oss, de vill inte sova i deras rum med plattag och flakt och de forstar jag. Usch vilket rum!

Idag ar det en lung dag, imarn vantar Koh Tao bakom hornet, kommer bli bra det. Blir dom sista soldagarna dar innan vi aker tillbaka till Bangkok och jag ska dyka dar hade jag tankt. oj vad jag langtar! ;D

Fatt hora att det e rikigt kalt dar hemma, jag borjar langta tills jag kommer hem men nar man hor om kylan e man inte sugen langre. Ar rikgit varmt har nu +35 och  hemma ca -20. Hur fan kommer kroppen nar man kommer hem? ;p

Nu kurrar magen, blir den vanliga maltiden som ja atit de senaste dagarna, massaman curry med kyckling och ris, mums! ;)

Puss&Kram
Linda








Kommentarer
Postat av: Johan W

Skönt att höra att ni har kul.Jag är en som läser din blogg,som du säkert förstår. Ha det bra. MVH Johan och Elisabeth

2011-02-20 @ 19:51:08
Postat av: Mona W

Ja du Linda varmt och skönt ni har och roligt har jag förstått. Jag har varit i Kläppen (sälen) och åkt skidor i 3 dagar när vi vaknade i morse sönd. var det 29grader kallt, det är lite skillnad.Hoppas ni får ett bra slut på er sem. och välkommen ham till kylan Kram faster Mona

2011-02-20 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0