back in bangkok ;)

Da var vi tillbaka i bangkok;D resan hit gick hur smidigt som helst. var framme en timme tidigare an planerat och jag kunde sova denna bussresa, detta ar tack vare min och elin superbraiga taktik och min armstyrka. Nar bussen kom sprang elin pa bussen och tog de basta platserna och jag, starkeadolf sjalv bar bade min och elins vaska. De va rikigt tungt men de vare vart, baaasta platserna pa hela bussen hade vi,  wihoo! :D
Checkade in pa ett hotell klockan 4 i marse, blev da till att sova fram till halv 10 da det blev frukost och sen var det dags att aka ivag pa dagens forsta shoppingrunda. Var inne pa en butik, forever 21 i3 timmar typ och nu nar vi kommit hem darifran och kollar i planboken har vi gjort av med ca 1700 kr. Sa nu ar det dags att ta ut mer pengar for ikvall blir de Khoa san Road shopping och imarn blir det MBK och tisdag, ja sakert mer shopping och onsdag annu mer om vi inte har natt annat for oss innan planet gar.

Nu nar vi kom gaende utanfor hotellet efter att ha hoppat pa bussen springer jag pa Darcy IGEN,haha!!

Nej dags att ta ut lite pengar, sen blir de lite manikyr och pedikyr for att snygga till oss infor hemkonsten pa torsdag!:D

Puss&Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0