16 timmar sittades på rumpan..

... Ja nu är vi äntlgen framme på koh pangang efter 16 timmars resande. Vi startade resan igår kväll kl8 då blev de nattbuss i 7 timmar. Vi var alltså framme ca, 04.00 i champon, eller va de heter Där blev de 3 timmars väntan på att färjan skulle gå.vi la oss på varsina träbänkar för att försöka sova men de gick inte lika bra som på bussen, inte mkt sömn alltså. När vi låg på bänkarna med våra ryggor som kudde kände vi oss som små luffare.. ;) vid 7 fick vi gå på färjan och jag började då bli trött så hoppades på att kunna sova nu ist men nej, på en litenfärja med plaststolar sitter man ju oskönare än oskönast, ja så max 3 timmars sömn under resan, börjar nu kännas, men att lägga sig på en solstol och somna är ju blande det skönaste som finns. Så där kommer ja nu ligga tills solen går ner..;) Vi bor nu på ett fint hotell precis vid vattnet och med pool, ser elin nu simma runt som en delfin i poolen:p hotellet ligger dock en bit bort från all fest men kan va skönt de oxå mef tanke på att de är fulmoon tillhelgen.

Kollade nyss statistiken på antal visningar på bloggen och ser att ni är en heldel som läser å att det ökat på sista tiden och jag är väldigt nyfiken på vilka som följer min resa. Så vilka är ni? Jag vill veta, kom igen skriv vilka ni är så mim nyfikenhet kan lugna sig lite;)

Puss&kram Linda

Kommentarer
Postat av: Mormor

Självklart så följer jag din resa, jätteroligt!!/Kram

2011-02-16 @ 17:26:05
Postat av: Farsan

Jag kolla jämt. Ni verkar ha det hemskt!!!!

Här hemma är det bara -20 och snö upp till arslet.

/ Kram

2011-02-16 @ 17:32:01
Postat av: Sandra

Jag såklart :D Tihi! <3

2011-02-16 @ 20:46:18
URL: http://zaangra.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det vet du!

2011-02-16 @ 21:46:03
Postat av: Nina

Jag läser! Spännande att höra vad du gör. Kraaaaaam!

2011-02-17 @ 11:04:28
Postat av: Christine

Jag läser och är såååå avundsjuk på er.

2011-02-18 @ 12:16:59
Postat av: Anton & Albin

Vi håller koll på dig!!!!!

2011-02-18 @ 16:12:16
Postat av: Strand

Familjen Strand håller också lite koll :-)

2011-02-19 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0