den stora dagen är här

Om 2 timmar åker jag,mamma och pappa och hämtar upp kamilla för att bege oss till arlanda. Vilket betyder att de e riktigt nära nu och jag börjar få riktigt mycket resfeber nu. Längtar tills vi är framme i Hua Hin. ;D Kollade nyss vädret över thailand och det ser ju inte så där jätte roligt ut, regn. bläää. Men Jag och millan kommer ju med solsken så vi hoppas att regnperioden snart är över och att alla kubmaneter försvinner.

Nästa gång vi skriver så är vi framme och våran livs resa har börjat! :D

Kommer sakna er alla fina vänner, tack för en supermysig lunch igår tjejer <3
Mamma pappa och sara, kommer sakna er oxå. jag är en riktigt familje människa, så ska bli spännande hur jag kommer klara  mig utan er, men vi ses i jul!:)

Puss
Linda



ses den 3 mars igen!

Kommentarer
Postat av: Millas farsa

Ha det så kul! Se till att K sköter sig. Ät ordentligt varje dag, drick vatten, prata inte med främlingar, använd inte visakort, och läs bibeltexter vid sängåendet.

2010-11-23 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0