KAMILLA 20 AR!

idag fyller varan allas egna millan 20 ar och den firar hon i thailand tillsammans med mig;D
Vi fick dock inte en dag vi oonskad, hade onskat sol och bad men nejnej. Moln och en lang promenad blev det istallet. hehe! Ikvall har vi atit en god middag vid vattnet och bara njutit, glad att jag far fira den tillsammans med den fina pinglan hon ar.

resten av kvallen kommer bli lugn for oss, imarn aker vi till phuket for att mota upp Adam, Elin och sen mamma, pappa, sara. Dar ska vi fira jul, kamilla tillsammans med hennes adam och jag med familjen. Tror vi bada borjar lngta tills onsdag da vi sak traffa dom. och pa sondag kommer elin. Nar Elin kommer drar vi tillbaka till Phi Phi for att fira nyar. Tror bade jag och kamilla gillar livet har nere och kamilla annu mer nu nar adam kommer;D

Nej nu ska jag faktiskt satte mig och kolla pa Handbolls EM finalen, har hittat ett internetcafe som ar oppet lange sa jag hinner se hela matchen. ar grymt glad! ;D

ta hand om er der hemma, innom nan vecka kommer det nog aven upp lite kort.

Pussokram
Linda

Kommentarer
Postat av: dadofmilla

Du glömde skriva att Millans pappa kommer!

2010-12-21 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0