julen over nu valkas nyar

Julstammningen kom aven till thailand for min del, jag har firat jul tillsammans med familjen pa Kata beach och Adam kom ner till Kamilla sa dom har haft nagra mysiga dagar tillsammans nar jag var pa Kata. I Sondags kom aven varan kara Elin ner till oss. Forsta gangen hon flygit och hon fixade allt galant, duktig tjej med tung ryggsack kom ner till oss;D  Har nu tillbribngat nagra dagar pa Karon Beach och imarn bar det av tillbaka till Phi Phi. Dar ska vi fira nyar, traffa Kamillas foraldrar och aven lite andra manniskor fran Enkoping. Kommer bli riktigt kul. Kommer stanna dar fram tills adam aker hem tror vi. Sen ska vi bege oss till Kho Lipe for att mota upp Caroline och Nathalie.  Och nar vi mott dom gar ingen saker pa Kho Lipe och sen Langkawi. ;D

Ha en grym nyarsafton allesammans!  ;)

Pussokram
Linda


Kommentarer
Postat av: mittiprick

åh vad bra ni verkar har det! jag längtar! puss och kram och gott nytt år! ta hand om er <3

2010-12-31 @ 11:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0